Menu
Košík
Hledat
Domů
florbal4u.cz
Admin | Tip | 2021-01-17 12:52:42
komentáre: 0

Domácí trénink florbalistu - jak se udržet ve fyzické kondici

Pandemie COVID-19 stále zuří a florbal, nejen v České republice, dostal už několik měsíční stopku. Pro každého sportovce je alfa-omegou jeho progresu, trénink. Pandemie jednou pomine a my se vrátíme opět do hal, věříme, že již brzy.

Pandemie COVID-19 stále zuří a florbal, nejen v České republice, dostal už několik měsíční stopku. Pro každého sportovce je alfa-omegou jeho progresu, trénink. Pandemie jednou pomine a my se vrátíme opět do hal, věříme, že již brzy. Během této vynucené přestávky, která nás všechny florbalisty nutí zůstat doma, je důležité udržet se ve formě. S florbalovou holí toho moc doma nenatřénujete, pokud nemáte dostatečný prostor na povrch a florbalovou branku.

V domácích podmínkách se ale určitě dá udržet v dostatečné fyzické kondici, abychom se po návratu do hal neplazili po parketách. Domácím tréninkem dokážete s tréninkovým nářadím skvěle procvičit své tělo a udržet své svaly v pravidelné aktivitě. V následujících řádcích článku si představíme několik tréninkových pomůcek vhodných pro trénink na doma.


Podložka na cvičení

Nepostradatelná součást každého, kdo se rozhodne pro domácí trénink, je podložka na cvičení. Jedním z nejprodávanějších podložek jsou podložky z PVC pěny. Tyto podložky jsou protiskluzové s izolujícím povrchem, který zaručuje, že se trénink stává více komfortní a bezpečný. Podložky jsou po srolovaní malé a snadno skladné. Při podložkách existují různé tloušťky, my doporučujeme zlatý střed a to 6 mm. Tato pomůcka vám vydrží velmi dlouho, protože PVC materiál, ze kterého je vyrobena, zaručuje dlouhou životnost a stále dobrý vzhled. Podložka na cvičení by měla být základním pilířem na domácí trénink, který vám zajistí pohodlné, bezpečné a komfortní provádění cviků.


Masážní válec

Masážní válec nebo "domácí masér" je skvělá pomůcka, která pomáhá snižovat napětí svalů způsobené cvičením. Použití je ideálně před a po tréninku. Rozmasírování svalstva ať už před nebo po tréninku zlepšuje zásobování svalů krví, obnovuje elasticitu svalů a zvyšuje svalový rozsah. Nejdůležitější je jeho pravidelné používání, čímž předcházíme zranění svalstva. Navíc je možné válec použít i jako podpěrku hlavy či jiné části těla při provádění jiných cviků. Příklady vhodných cviků s masážním válcem jsme pro vás zpracovali v našem videu.
 


Fit míč

Fit míč je tréninková pomůcka, kterou skvěle využijete při protahování svalstva před a po cvičení i na samotné cviky. Fit míč slouží při cvicích jako alternativa židle díky které zlepšíte nejen stabilitu ale také posílíte svalstvo. Při výběru fit míče je důležité dbát na velikost - zjistíte to jednoduše tak, že když se na míč posadíte, vaše kolena a boky jsou v pravém úhlu. Fit míč je opravdu skvělá pomůcka, se kterou dokážete odcvičit desítky cviků na různé oblasti těla. Na Youtube najdete množství videí s ukázkami cviků, stačí si vybrat.
 


Švihadlo

Skákání na švihadle je skvělý způsob jak spalovat přebytečné kalorie a udržet tak své tělo ve formě. Existuje několik způsobů, ale klasické přeskakování zvládne každý z vás. Skákání na švihadle zlepšuje rovnováhu a podporuje správné umístění těla. Švihadlo vám pomůže zpevnit svaly dolních končetin, ramena, záda a břicho. Při švihadle je důležitá jeho délka, doporučujeme švihadlo s nastavitelnou délkou, na kterém si můžete přizpůsobit délku švihadla podle vlastní potřeby. Správnou délku zjistíte tak, že chytíte švihadlo za obě konce a postavíte se do jeho středu - švihadlo by vám mělo v této fázi sahat po ramena. V naší nabídce naleznete i švihadlo s mechanickým číselníkem, které vám spočítá všechny přeskoky.
 


Cvičební gumy

Univerzální cvičební pomůcky s nimiž zpevníte svalstvo celého těla, zhubnete i zrehabilitujete. Cvičební gumy mají různé délky a odpory, díky čemuž si můžete zvolit na každou svalovou partii jinou zátěž. Jsou skvělou a cenově dostupnou náhradou činek a posilovacích strojů. S cvičebními gumami můžete procvičit všechny svalové partie. Využít je můžete jen zapojením vlastního těla nebo zavěšením na hrazdu či jinou konstrukci. Cvičební gumy se rozlišují zejména svou tuhostí (odporem). Tenké gumy s malým odporem jsou vhodnější na na rehabilitační a kondiční cvičení. Naopak širší gumy s větším odporem využijete při posilování například rukou, nohou či zad.
 

Připravili jsme pro vás cenově zvýhodněný set těchto 5 cvičebních pomůcek (koupíte zde), se kterými se udržíte i během přestávky stále ve formě. Zůstaňte zdraví a ve formě, věříme, že se brzy setkáme opět na hřištích. :-)


Páči sa Vám článok?

Komentáře

Komentáře: 0

S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača. Více informací
Rozumím